Z hovna tatarák neuděláš

Tuny slangu

14.09.2008 10:34

 

 

V některých recenzích se objevují zmínky o tom, že moje díla jsou plná slangu a že se někdy tím pádem stávají nesrozumitelná. Bez slangu a argotu se ale neobejdu. Bez nich mi každý text, dialog šustí papírem. Napadlo mě tedy připravit na webu alespoň krátký a stručný slovníček pojmů, se kterými by čtenář, obzvláště hodně mladý čtenář, mohl mít problém. Význam slov v některých momentech nemusí stoprocentně souhlasit s různými slangovými slovníky. Čeština se neustále vyvíjí a mění. A já používám výrazy, které bych definoval tak, jak jsem to provedl v prezentovaném slovníčku.

Naprostou většinu uvedených slov nebo slovních spojení budete asi znát, ale třeba tu opravdu narazíte na něco, s čím jste se dosud nesetkali, případně setkali, avšak v jiném kontextu a s jiným významem...

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si www stránky zdarma!Webnode