Z hovna tatarák neuděláš

Vítejte na MÉM webu

Úvodem bych snad měl říct, proč si neudělám tzv. profi web, který by měl “boží” design se spoustou nejnovějších vychytávek. Za prvé, nejsem tak zdatný programátor, abych dokázal vykouzlit opravdu fajn webíček, za druhé si myslím, že vynaložená energie (o peníze nejde, ceny dnešních hostingů nejsou zas tak velké) není adekvátní využití. O návštěvnosti si iluze skutečně nedělám. Tady bych rád soustředil základní info o sobě, svých projektech a plánech, což by mohlo mé fanoušky prozatím uspokojit. Je možné, že prostor nebude časem stačit, ale to zatím není na pořadu dne.

Tak tedy vítejte.

Upozornění návštěvníkům

Toto místo by mělo být absolutně svobodné, přesto požádám případné návštěvníky, aby se zdrželi vulgárních a rasistických projevů. Skutečně se neztotožňuji s myšlením a názory některých svých hrdinů.

Novinky

19.11.2012 13:24

Mrtvý webík

Omlouvám se všem, kteří sem v minulých dvou letech zabloudili. Jak jistě vidíte, nic se od té doby nezměnilo. Mám z toho tak trochu černé svědomí. Tak se při příležitosti vydání nového fláku pokusím tohle lajdáctví lehce napravit. Co se změnilo? Jak jsem již zmínil vydal jsem společně s Adamem...
12.04.2010 11:03

Lehce plodné jaro

 Ve fázi dokončování je další komiksový scénář - Linka. Jedná se o lehce mysteriózní storku z prostředí města hříchu jménem Quewood. Dílo má cca. 170 stránek, kreslit ho bude Renata W. a doufám, že se vám bude všem líbit.
13.11.2009 23:25

Neuvěřitelně plodný podzim

Dokončen filmový scénář na motivy knihy Okolnosti smrti S.H. Příběh pro široké plátno je mnohem drsnější a temnější než samotná kniha. Už teď je mi jasné, že v Čechách bude velmi těžko REALIZOVATELNÝ. Nicméně... Zázraky se dějí...někdy...
18.10.2009 16:11

Scénář hotov!